Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij van Gijssel Computers het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken. Dit kan door te mailen naar: info@vangijsselcomputers.nl
of een brief te sturen naar:
van Gijssel Computers
Mr. Harm Smeengeweg 15
7958 RH Koekange

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 4 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 4 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

 

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.